My Story So Far

October 16, 2009

Durian

Filed under: My Story — ais putih @ 7:23 pm

beskal

(Penutupan Hari Kemerdekaan S.K Melalap, Tenom, Sabah)

1. Esok aku akan kembali ke W.P Labuan. Kampung yang sentiasa dihatiku. Disanalah segalanya bermula. Lahirku disana. Tinggalku pun disana. Bertemu tunangku pun disana. Semua disana. hehehe. Apapun bukanlah bermaksud kehidupan ku di Tenom ini tidak ku sukai. Malahan Tenom ini memang tempat yang sesuai dengan aku. Kerja tidak sibuk seperti di Labuan. Bandar@Pekan tidak sibuk seperti Labuan. Aman dan Damai gitu..

2. Sebelum balik labuan. Adik daku sudah siap pesan durian yang melimpah ruah dekat tenom ini. Lepas solat Jumaat tadi, aku pegi beli durian di Pasar Tenom. 10 Kilogram ku beli dengan harga yang berpatutan. Aku suruh buka dekat situ jugak..sebab aku nak masuk dalam tupperware nun..sambil2 ku memindah durian ke dalam tupperware sempat juga seulas sepuluh masuk ke perut ku..kekke..

3. Esok jam 7 dah jalan ke Kota Kinabalu..Banyak lagi urusan di Kota Kinabalu sebenarnya..ingat mau tengok-tengok@beli-beli kat KK..tengok lah nanti macam mana..

Durian dari Kg. Sook Keningau sudah mari….

Advertisements

4 Comments »

  1. woww… very creative and colorful.
    this is very nice. A picture which leaves their beholders with lots of ideas to try.

    Comment by Nadira — October 23, 2009 @ 11:10 am

  2. Siapa la yg empunya basikal tu patriotik sungguh. . . . dah tu kreatif la pulak . . . saya anak Malaysia !

    Comment by RnZ Photo Jb — October 26, 2009 @ 3:14 pm

  3. makan seulas sepuluh durian ye? hehehe…

    Comment by maya amir — October 30, 2009 @ 9:34 am

  4. menarik idea dalam gambar..
    penuh kreativiti.

    Comment by ezaiedinRIN — November 2, 2009 @ 7:27 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: