My Story So Far

October 13, 2009

Temporarily Out Of Service

Filed under: Uncategorized — ais putih @ 12:33 am

offshore

(Labuan Shipyard – Wilayah Persekutuan Labuan)

Assalamualaikum w.b.t

1. Hari isnin kelmarin.sekarang sudah hari selasa. Hari selasa yang baru berusia 2 minit.keke.12.02 pagi.Tiada pa yang berlaku disekolah hari ini.proses pengajaran dan pembelajaran tuh berjalan dengan baik. Cuma ada laporan yang sekolah lambat hantar ke PPD Tenom..Laporan Abakus ke apatuh..Bukan bidang ku yang pasti..hehe..

2. Aku masih lagi mengajar bebudak ni supaya siap kerja dalam masa waktu yang ditetapkan..Adalah beberapa pelajar yang sudah bertransformasi..Tadi senang saja..siapa tak siap kerja..tak boleh makan di RMT (Rancangan Makanan Tambahan)..Aku tunggu di dewan RMT lepas kelas..”kalau dah siap..bawa buku..jumpa saya di dewan RMT..dan ambil makanan”..hehehe..

3. Lepas sekolah..aku pergi ke Keningau..Mengantuk ku dalam perjalanan..namun ku gagahi juga pergi ke keningau..Ku rancang nak tidur sekejap di rumah keluarga tunangku..tapi ku rasa macam segan pula..haha..lagipun mak tunangku mesti tengah sibuk di sawah nun..malas daku nak mengganggu..hehehe..

Mesin cash deposit CIMB..out of service..

Advertisements

2 Comments »

  1. OOh…pandai ye…gertak bebudak tak dpt makan RMT kalau tak siap kerja…hehehe…tapi idea yang bagus jugak tu…

    Psst…dah tunang bila nak langsungnya…

    SALAM EIDUL FITRI dari akak…

    Comment by Kak Anie — October 14, 2009 @ 10:43 pm

  2. salam aidilfitri 1430H..
    jauh saudara ni..
    asal semenanjung ke bro.,
    saya pun dulu pernah tinggal di
    kuching, Serawak..
    selalu time raya ingat kampung jer..

    Comment by ezaiedinRIN — October 15, 2009 @ 7:27 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: